مقاله ايجاد یک نشان تجاری تجربی مشتری محور
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 4
حجم فایل: 93
دانلود ترجمه مقاله ايجاد یک نشان تجاری تجربی مشتری محور ؛ یک مقاله خوب برای رشته اقتصاد و مدیریت در 4 صفحه ترجمه شده و برای دانلود شما مهیا گردیده است.
چرا اين گزارش را مي خوانيم. :
در عصر مشتري مداري ، مديران ارشد بازاريابي (CMOS) يك صعود ساخت را در ساختعلائم تجاري با فن آوري قوي مصرف كنندگان را دارد. اين منجر به تجديد نظر قوانين بازاريابان در ساخت يك نام تجاري مي شود . در اين عصر جديد ، CMOS بايد يك روي كرد مديريتي شركت محور با تغيير نام تجاري به عنوان يك دارايي در يك سيستم مشتري محور تبديل شود و محور ايجاد يك تجربه با نام تجاري را داشته باشد.راهكار نام تجاري تجربي كمك مي كند تا دوباري استراتژي هاي CMOS جهت ايجاد يك نام تجاري دوباره به يكديگر متصل شوند .نام تجاري تجربي مشتري محور با شرايط زير است :
1_ ضرورت تبليغ با نام تجاري تجربي
2_ ترسيم مسيري براي نام تجاري جديد تجربي
3_ تحريك و شركت و ثبت نام در سازمان ها به دنبال آن
4_ نظارت فعال و مديريت سالم با نام تجاري
اين گزارش در ابتداي 19 ژوئيه 2012 منتشر شده . فروستر تجديد نظر قابل ملاحظه اي را در عمل ايده هاي جديد انجام داده است .
نظرات شما عزیزان:
:: موضوعات مرتبط: مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، ،
:: برچسبها: مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله رشته اقتصاد, انگیزه ی مالیاتی, نشان تجاری تجربی مشتری محور, مديران ارشد بازاريابي, رویكرد مدیریتی شركت محور, نشان تجاری تجربی مشتری محور, نشان تجاری تجربی مشتری,